Objednat si kancelářský nábytek na e-shopu není zase úplně taková legrace. Musím vědět přesně, a to doslova na centimetry, co chci a potřebuji kancelářským nábytkem vybavit. Jedná se o jedno pracovní místo? Budu místo užívat jen k práci? Kde? Podkroví? Část pokoje? Bude mi stačit jen nějaký drobný atypický nábytek? Využiji sériový nábytek? Zvládnu ho namontovat sám?
Je spousta otázek, které si musím položit a na ně odpovědět ještě dřív, něž se vrhnu do objednávky.
Já doporučuji sám si místo od ruky namalovat a poté si do něj sednout a představit si, co vlastně potřebuji. Většinou začínáme u židle. S výběrem správné kancelářské židle vám pomůžeme zde. Dál potřebujete stůl. Jaký? Celý včetně nohou? Nebo jen desku a „nějakou“ nohu? U většiny domácích pracovišť se jedná o pracovní desku, která má atypický rozměr. Tady vám pomůžeme s naším truhlářem a míru vyrobíme. Někdy se jedná o celý kompletní stůl, aby držel tak, jak má. Kam dám papír, smlouvy, tiskárnu a PC? Ano, je vhodný tzv. „kontejner“, který se zpravidla umisťuje pod stůl. Nebo se jím dá také vyvýšit a prodloužit pracovní deska. Další otázku, kterou si musíme položit je, zda u stolu budeme také přijímat návštěvy. V domácích podmínkách to není vždy úplně reálné, ale určitě jednací místo využijete v kanceláři. Poté se stůl doplňuje tzv. kruhem či půlkruhem a doplní se o dvě jednací židličky.
Publikováno 21.7.2017 Eva Oupicová www.nasezidle.cz